Kuģošana

Ko interesantu var iegādāties Japānā

Kā jau visiem zināms, Japāna ir ļoti interesanta valsts. Pašiem japāņiem, protams, tas viss šķiet normāli un pašsaprotami, un visticamāk viņiem tieši Eiropā nopērkamās lietas šķiet dīvainas. Jebkurā gadījumā – japāņi tomēr ir pacentušies. Nevar būt, ka nekas viņus pašus nepārsteidz. Japānā var iegādāties arbūzu – nekas neparasts – taču tur nopērkamais arbūzs ir kuba formā. Kāpēc tas tā ir? Tāpēc, ka tā ir Japāna. Visiem zināmais dzēriens Pepsi test hårføner ir pieejams ar gurķu garšu. Patiesībā arī pie mums nesen veikalos parādījās Sprite ar gurķu garšu – varētu būt kas stipri līdzīgs. Patiesībā Japānā ir ļoti daudz populāru dzērienu, kuri ir ar visādām neparastām garšām. Piemēram, var nopirkt caurspīdīgu Coca Cola, kura garšo gandrīz tāpat kā parastā. Acīmredzot, japāņiem patīk kaut kas neparasts. Arī burgeru izvēle ir nedaudz citādāka nekā ierasts. Japānā ir iespējams nopirkt burgeru ar ikriem. Ikri jau laikam nav nekas neparasts, ņemot vērā, ka Japānā dažādi jūras produkti ir ļoti populāri. Ir arī dažādi dzērieni gan ar ikru, gan astoņkāju garšu. Patiesībā ļoti daudziem produktiem ir visvisādas garšas – ne tikai dzērieniem. Arī saldējums ir viens no top produktiem, kurš pieejams praktiski ar visām iespējamajām garšām. Saldējums it kā ir saldais ēdiens, taču tāpat var iegādāties saldējumu, kuram ir zivs, medūzas vai kalmāra garša. Ja atgriežamies pie kaut kā dzerama, tad Japānā var nopirkt dzeramus salātus. Tas nav dzēriens ar salātu garšu, bet gan salāti, kuri ir šķidrā formā. Tie ir safasēti bundžiņās, gluži tāpat kā parasti dzērieni. Ja tev nav laika uzkodai, tad šķidrie salāti būs tieši laikā – tos izdzert var ātrāk, nekā tādus pašus salātus apēst. Turklāt, šie salāti ir pieejami ļoti daudz variācijās. Daudzi gan jau ir dzirdējuši par tādu lietu kā vasabi. Latvijā to ir ierasts lietot pie suši. Bet Japānā šo garšu izmanto arī citos ēdienos un dzērienos. Piemēram, ir iespējams pamēģināt alu ar vasabi garšu. Arī alus izskats ir savādāks nekā parasti – tas ir nedaudz zaļā krāsā. Patiesībā tas varētu būt diezgan labs. Tas noteikti izklausās pēc kā tāda, ko gribētos izmēģināt. Āzijā, protams, iecienīti ir dažādi kaltēti kukaiņi, un Japāna, kā izrādās, arī neatpaliek. Ja ir tāda vēlme, tad var izmēģināt cepumus ar lapsenēm. Cepumi pavisam parasti, taču ar pavisam neparastu piedevu. Lai arī lapsenes nevienam pie sirds neiet, arī ēst tās pārāk negribas. Japāņiem arī ļoti patīk visu iepakot. Ja, piemēram, iegādājies lielu cepumu paciņu, var gadīties, ka katrs cepums tajā būs iepakots vēl atsevišķā iepakojumā. Japānā laikam ar vides aizsardzību tik ļoti neaizraujas, bet varbūt, ka šis iepakojums ir ražots no draudzīgāka materiāla, un tā nav nekāda parastā plastmasa. Japāņiem tomēr ir daudz visādu neparastu tehnoloģiju (frisør), tāpēc nevar zināt kā tur īsti ir. Jāatzīst, ka daudzos produktos ir gana daudz visādu ķimikāliju – tāpēc arī daudzi gardumi ir tādā krāsā vai arī spēj kaut kā neparasti garšot. No vienas puses tas nav pārāk labi, bet no otras puses – japāņi tomēr ļoti ilgi dzīvo. Varbūt, ka tas ir saistīts ar viņu neparastajiem produktiem, kurus var iegādāties veikalā. Varbūt, ka šīs vielas kaut kā palīdz cilvēkiem saglabāties ilgāk.